Vazhdo pikturo | Carry on Painting
Director: Jan-Oke Jens |2022|19’55”|Germany| International Premiere
Tre Atelierë, tre Artistë dhe një mesazh që i shokon të gjithë – Rusia ka pushtuar Ukrainën. Pavarësisht mizorisë së kësaj ngjarjeje, Nikolai Makarov, Hans-Hendrik Grimmling dhe Arnd Kaestner – vazhdojnë të pikturojnë. Ne jetësojmë me ta tmerret e ditës së parë të pushtimit, njohim miqësinë e tyre, dhe përjetojmë me ta mendimet dhe besimet.
Three Ateliers, three Artists and one message that has everyone in shock – Russia has invaded Ukraine. Despite the cruelty of this event, Nikolai Makarov, Hans-Hendrik Grimmling and Arnd Kaestner – continue to paint. We live with them through the horrors of the first days of the invasion, get to know their friendship, work processes and beliefs.
Qershi | Cherry
Director: Laurence Gagné-Frégeau |2023|22’29”|Canada| Albanian Premiere
Portreti i Marie-Lise Chouinard, kjo grua rrezatuese e mbushur me gjallëri ngjitëse. Një takim intim me Marie-Lise përmes një liste dëshirash të aktiviteteve të saj personale. Cherry është mishërimi i qëndrueshmërisë, miqësisë dhe shpresës.
Portrait of Marie-Lise Chouinard, this radiant woman imbued with contagious liveliness. An intimate encounter with Marie-Lise through a wishlist of activities of her own. Cherry is the epitome of resilience, friendship and hope.
Vdekja është e rrezikshme, mund të lëndojë | Death is dangerous, it could hurt
Director: Mariane Béliveau |2023|18’41”|Canada|Albanian Premiere
Tre linja ritmike rrëfimi karakterizohen nga ritualet e jetës së përditshme dhe ndryshimet e ekzistencës, që bashkohen rreth një përvoje të përbashkët: ajo e injektimit si një formë e përdorimit të drogës. Zërat e M, Lyon dhe Marianne na zbulojnë marrëdhënien e tyre me procesin e injektimit, duke na zhytur njëkohësisht në një univers ndijor që e karakterizon këtë proces, ku loja me ngjyrat dhe teksturat evokon gjendjet e ndryshuara psikologjike dhe fizike që dëshirohen.
Three rhythmic storylines are characterized by rituals of everyday life and the vicissitudes of existence, coalescing around a common experience: that of shooting up as a mode of drug use. The voices of M, Lyon and Marianne reveal to us their relationship to the process of shooting up while at the same time plummeting us in a sensory universe that characterises it, where the interplay of colours and textures evokes the altered psychological and physical states desired.
Shtëpi e ëmbël | Dolce Casa
Director:Stéphanie Halfon |2023|22’47|France| Albanian Premiere
Maggy, 63 vjeçe, paketon kutitë në një shtëpi të madhe dhe luksoze. Koha ka ardhur që të largohet nga burgu i saj i artë, ku ka jetuar për vite nën tutelën e ish-burrit të saj. Ai i kishte premtuar një Jetë të ëmbël, por e zotëronte jetën e saj ashtu siç zotëronte muret e shtëpisë. Tani fëmijët janë rritur dhe Maggy ka marrë një urdhër gjykate për t’u larguar. Ajo nuk ka punuar kurrë dhe nuk ka të drejtë mbi asgjë.
Maggy, 63, packs boxes in a large luxurious house. Time has come to leave her golden prison, where she has lived for years under the yoke of her ex-husband. He’d promised a Dolce Vita, but owned her life as he owned the walls of the house. Now the children are grown, and Maggy has received a court order to go away. She has never worked , she has no right to anything.
Motra Ime | Sister Of Mine
Director: Mariusz Rusinski |2023|29’|Poland|Albanian Premiere
Zuzia, një adoleshente shumë e ndjeshme dhe e talentuar artistikisht, lufton me varësinë ndaj drogës. Vëllai i saj, i cili është gjithashtu regjisor i filmit, përpiqet të zbulojë çfarë ka ndodhur në jetën e gjithë familjes që Zuzia ra në varësi.
Zuzia, a very sensitive and artistically gifted teenager, struggles with drug addiction. Her brother, who is also the director of the film, tries to find out what happened in the whole family life that Zuzia fell into addiction.
Vdekje e Denjë | The Good Death
Director: Hasan Ete |2024|20’|Turkey|International Premiere
Në literaturën mjekësore, një vdekje e denjë është një vdekje që respekton privatësinë dhe ndjeshmërinë e individit, ku plotësohen nevojat dhe dëshirat emocionale, shpirtërore dhe fetare, dhe ku ka mjaftueshëm kohë për t’u përshëndetur.
In the medical literature, a good death is a death that respects the privacy and sensitivity of the individual, where emotional, spiritual, and religious needs and wishes are met, and where there is enough time to say goodbye.