Dr. Anxhela Çikopano

Dr. Anxhela Çikopano

Dr. Anxhela Çikopano është kërkuese shkencore e teatrit dhe e historisë së kinemasë pranë Qendrës së Studimit të Arteve në Akademinë e Shkencave të Shqipërisë. Ajo mban edhe pozicionin e lektores së Historisë së kinemasë pranë Universitetit të Arteve në Tiranë. E diplomuar në regji teatri dhe me titullin doktor në antropologji kulturore, teza e saj e kërkimit kishte në fokus kodet zakonore dhe teatrin shqiptar. Kërkimet e saj përqendrohen në teatrin dhe kinemanë e periudhës socialiste e post-socialiste, me fokus të veçantë mbi Shqipërinë. Ajo ka botuar monografinë me titullin “Kodet zakonore në dramaturgjinë shqipe” dhe po punon për monografinë e dytë që trajton të ashtuquajturin “teatër revizionist” në Shqipërinë e epokës komuniste.
Dr. Anxhela Çikopano is a theater and history of cinema academic researcher at the Centre of Art Studies in the Academy of Sciences of Albania. Additionally, she has the position of lecturer in the History of Cinema at the University of Arts in Tirana. She holds a 4-year diploma in Theater Directing and has completed her PhD thesis in Cultural Anthropology, focusing on Albanian customary laws and theater. Her research focusses on socialist and post-socialist theater and cinema, with a specific emphasis on Albania. She has previously released her monograph titled “Customary Laws in the Albanian Drama” and is currently working on her second book focusing on the so-called revisionist theater in Albania during the communist era.

Stefan Enders

Stefan Enders

Stefan Enders ka studiuar pikturë në Akademinë e Arteve të Düsseldorf-it dhe film në klasën e Profesor Kurt Weber. Më pas, ai iu përkushtua fotografisë. Përveç projekteve të pavarura, ai ka punuar për më shumë se 20 vjet për revista ndërkombëtare. PunëT e tij kaNë marrë disa çmime. Nga viti 2005 deri në vitin 2022, ai ka dhënë mësim Lënden e fotografisë si profesor në Universitetin e Shkencave të Aplikuara në Mainz. Stefan Enders jeton në Këln, Siçili dhe Shqipëri.

Stefan Enders studied painting at the Düsseldorf Art Academy and film in the class of Professor Kurt Weber. He afterwards turned to photography. In addition to freelance projects, he worked for over 20 years for international magazines. His work has received several awards. From 2005 to 2022, he was teaching photography as a professor at Mainz University of Applied Sciences. Stefan Enders lives in Cologne, Sicily and Albania.

Renis Hyka

RENIS HYKA

RenisI KA KRYER STUDIMET në Akademinë e Arteve në Tiranë, ku u diplomua në Regji Filmi dhe TV. Filmi i tij i parë i shkurtër, The Strange Case Of Teresita, mbështetur nga Qendra Kombëtare e KINEMATOGRAFISë, fitoi çmimin e parë si filmi më i mirë i shkurtër në ‘Festival Internacional de Film de Autor’ (Meksikë 2023). Po ashtu, Qendra Kombëtare e KINEMATOGRAISë mbështeti projektin e tij The ‘Encroacher’, që do të ketë premierë në vitin 2024. Ai ka marrë pjesë në Sarajevo Talent (2023) si regjisor i ri filmi. Renis është gjithashtu shkrimtar dhe po përgatit botimin e TIJ Të tretë. Filmat dhe shkrimet e tij janë një kërkim për problemet aktuale të njeriut në kohët moderne, përballjen me problemet ekzistenciale, ankthin, vetminë, frikën dhe adaptimin e vështirë ndaj ndryshimeve sociale-kulturore të ndikura nga shkak të ndryshëm, por sidomos teknologjia.

Renis studied at the Academy of Arts, Tirana where he graduated in Film Directing & TV . His first short film The Strange Case Of Teresita, supported by Albanian National Film Center, won the first prize as the best short film at Festival Internacional de Film de Autor (Mexico 2023).
Also Albanian National Film Center supported his project The Encroacher, which will premiere in 2024. He has participated in the Sarajevo Talent (2023) as emerging Film Director.
He is also a writer and is preparing his third publishing. His films and writings are a search towards the current issues of man in modern times, the confrontation with existential problems, anxiety, loneliness, fear and the difficult adaptation to social-cultural changes influenced by various causes but especially technology.